Calitate si management


International Lazar Company este o companie de succes, cu un istoric bogat in realizari frumoase.

Activitatea noastra este ghidata de valori fundamentale si durabile, iar actiunile noastre sunt realizate cu integritate. De-a lungul activitatii noastre ne asumam angajamentul de a oferi tuturor clientilor servicii de calitate, prin siguranta, viteza de deplasare, pastrarea integritatii marfurilor.

Increderea clientilor, furnizorilor si partenerilor depinde de fiecare dintre noi. Prin urmare, onestitatea, profesionalismul, responsabilitatea si adaptabilitatea intr-o piata in permanenta schimbare va fi un plus in a fi mereu competitivi.

Solutii de ultima generatie:

  • Din 30 Iunie 2008 am demarat proiectul de implementare Transics Fleet Management - Management de flota prin intermediul computerelor de bord Quattro plus, urmand ca in 2017 sa upgradam sistemele existente cu noile sisteme TX-Sky. 
  • Sistemele Tx Sky si Quattro plus sunt complet integrate in software-ul de back office Tx Connect si conectate standard la magistrala CAN bus si tahograf. Sistemele inregistreaza toate informatiile despre sofer si camion precum si datele din alte surse cum ar fi scanner-ele de documente permitand soferului si dispecerului sa faca schimb de informatii in timp real.
  • "Transics ne-a ajutat sa ne inbunatatim serviciile oferite clientilor nostri. In acest fel ei sunt informati in timp real unde se afla marfurile lor. Munca dispecerilor este mult mai usoara si mai eficienta. Am reusit sa facem economii in aceasta perioada dificila pentru intreaga industrie."


Oferim partenerilor nostri:

  • Posibilitatea de a consulta pozitia camioanelor angajate direct prin sistemele de ultima generatie de tracking si management al flotei instalate
  • Aceasta se efectueaza prin alocarea unui username si a unei parole dedicate clientului la cerere

 

wind

 

  • Inceputul anului 2018 a insemnat pentru International Lazar Company startul unui nou proiect informatic integrat.
  • Parteneriatul Lazar WindSoft s-a concretizat prin implementarea unei solutii complete care integreaza fluxurile informationale si activitatea specifica. 
  • Trasabilitatea si urmarirea in timp real a fluxurilor operationale planificarea si optimizarea rutelor urmarirea costurilor aferente transportului distributiei intretinerii si reparatiilor au ca efect imediat cresterea productivitatii si a volumelor executate cresterea calitatii serviciilor oferite urmarirea si cresterea performantelor proceselor si a activitatilor.

 

Asigurarea marfurilor: 

  • Pâna la 200 000 EUR acoperire pentru transport national
  • Pâna la 600 000 EUR acoperire pentru transport international
  • Orice suma acoperire in functie de necesarul clientului pentru transport special de marfuri în conditii CMR
  • Exceptional pot fi oferte cu valori in afara grilei standard.

  • Serviciul permanenta, asigurat intre orele 6.30 :22.00 pentru clienti si flota.

  • Formarea atenta si periodica a personalului.
  • Formarea personalului specializat in cadrul companiei, in scopul fidelizarii si adaptarii facile a angajatilor la specificul societatii.
  • Utilizarea unui sistem informatic integrat de management financiar si logisitic.
  • Baza materiala cu dotari de ultima ora si facilitati de nivel inalt.